Nowe logo i identyfikacja
wizualna dla Kompanii Piwowarskiej

O projekcie

Nasz długoletni klient, Kompania Piwowarska, zdecydował się na ewolucyjną zmianę logotypu. Główne założenie było takie, aby lepiej odzwierciedlał on zarówno przeszłość jak i przyszłość firmy oraz przede wszystkim trafniej określał to, kim są i co robią Pracownicy. W nowym znaku odnaleźć można tradycję i piwne dziedzictwo, czyli wiedzę i doświadczenie kompanijnych piwowarów oraz ich pasję do warzenia piwa.

Klient

Kompania Piwowarska

Zakres

logo, branding, identyfikacja wizualna, księga znaku

kiedy

2017

Identyfikacja wizualna

Miłość do trunku wyrażona jest przez motyw serca w połączeniu z najważniejszymi składnikami – wodą pod postacią kropli i szyszką chmielu. Wszystkie te elementy złożyły się na nowoczesny, ale zarazem prosty i wyrazisty znak. Szlachetny odcień złota kojarzyć ma się z browarnictwem, bogactwem jego tradycji i najlepszą jakością piwa. Stworzyliśmy również rozbudowaną księgę identyfikacji wizualnej projektując od nowa szereg materiałów korporacyjnych. Na koniec przeprowadziliśmy kompleksowy proces wdrożenia nowego znaku w poszczególnych browarach na terenie Polski.

Stała obsługa Kompanii Piwowarskiej od 2003 roku

WSPÓŁPRACA NA LATA

Od 20 lat wspieramy z dział komunikacji wewnętrznej w bieżącej pracy tworząc key visuale, projekty znaków, mailingów, projektując raporty czy przy produkcji gadżetów. Realizujemy wspólnie długofalowe jak i adhocowe projekty komunikacyjne. Z powodzeniem zajmujemy się też kompleksową obsługą eventów. Przykładem jest wdrożenie w całej Polsce (3 browary, biuro zarządu oraz ok. 20 lokalizacji sprzedażowych) ekologicznej akcji „Zgrani z Naturą”. Zorganizowaliśmy zielone recepcje oraz akcję ambientową z mimami na terenie firmy. Akcja „BHP przestrzegam, wypadkom nie ulegam” to z kolei seria eventów BHP dla browarów. Wspólnie z marką Lech Pils zaprosiliśmy też na spotkanie z pracownikami poznańskiego browaru zawodników Lecha Poznań.

Bezpieczni w KP przez lataPlakat

Eventy na terenie BrowarówEvent