Nowe logo i identyfikacja
wizualna dla Kompanii Piwowarskiej
O projekcie
Nasz długoletni klient, Kompania Piwowarska, zdecydował się na ewolucyjną zmianę logotypu. Główne założenie było takie, aby lepiej odzwierciedlał on zarówno przeszłość jak i przyszłość firmy oraz przede wszystkim trafniej określał to, kim są i co robią Pracownicy. W nowym znaku odnaleźć można tradycję i piwne dziedzictwo, czyli wiedzę i doświadczenie kompanijnych piwowarów oraz ich pasję do warzenia piwa.
Klient
Kompania Piwowarska
Zakres
logo, branding, identyfikacja wizualna, księga znaku
kiedy
2017
Identyfikacja wizualna
Miłość do trunku wyrażona jest przez motyw serca w połączeniu z najważniejszymi składnikami – wodą pod postacią kropli i szyszką chmielu. Wszystkie te elementy złożyły się na nowoczesny, ale zarazem prosty i wyrazisty znak. Szlachetny odcień złota kojarzyć ma się z browarnictwem, bogactwem jego tradycji i najlepszą jakością piwa. Stworzyliśmy również rozbudowaną księgę identyfikacji wizualnej projektując od nowa szereg materiałów korporacyjnych. Na koniec przeprowadziliśmy kompleksowy proces wdrożenia nowego znaku w poszczególnych browarach na terenie Polski.
Stała obsługa Kompanii Piwowarskiej od 2003 roku
WSPÓŁPRACA NA LATA
Od 20 lat wspieramy z dział komunikacji wewnętrznej w bieżącej pracy tworząc key visuale, projekty znaków, mailingów, projektując raporty czy przy produkcji gadżetów. Realizujemy wspólnie długofalowe jak i adhocowe projekty komunikacyjne. Z powodzeniem zajmujemy się też kompleksową obsługą eventów. Przykładem jest wdrożenie w całej Polsce (3 browary, biuro zarządu oraz ok. 20 lokalizacji sprzedażowych) ekologicznej akcji „Zgrani z Naturą”. Zorganizowaliśmy zielone recepcje oraz akcję ambientową z mimami na terenie firmy. Akcja „BHP przestrzegam, wypadkom nie ulegam” to z kolei seria eventów BHP dla browarów. Wspólnie z marką Lech Pils zaprosiliśmy też na spotkanie z pracownikami poznańskiego browaru zawodników Lecha Poznań.