Stała obsługa Kompanii
Piwowarskiej od 2003 roku

Od 20 lat wspieramy dział komunikacji wewnętrznej w bieżącej pracy realizując key visuale, projekty znaków, mailingów, projektując raporty oraz zaopatrując w gadżety. Z powodzeniem zajmujemy się też kompleksową obsługą eventów - od koncepcji po realizację. Przykładem jest wdrożenie w całej Polsce (3 browary, biuro zarządu oraz ok. 20 lokalizacji sprzedażowych) ekologicznej akcji „Zgrani z Naturą”. Zorganizowaliśmy zielone recepcje oraz akcję ambientową z mimami na terenie firmy. Akcja „BHP przestrzegam, wypadkom nie ulegam” to również seria kilku eventów dla browarów. Z kolei spotkanie Pracowników poznańskiego browaru z zawodnikami Lecha Poznań na terenie magazynu piwa oraz warsztaty kulinarne z blogerami, to wspólne akcje z marką Lech Pils. Wspieraliśmy też kilka razy dział komunikacji w przeprowadzeniu badań komunikacji wewnętrznej.

obszary współpracy

Księga znaku, marki

Newslettery, mailingi

Strategia, copywriting

Eventy wewnętrzne, zewnętrzne

Raporty, sprawozdania

Gadżety, upominki

Bezpieczni w KP przez lata - akcje BHP

Podczas naszej wieloletniej współpracy niejednokrotnie mieliśmy również okazję pomóc zadbać o bezpieczeństwo Pracowników. Przykładem mogą być Akcje „Bezpieczni przez lata”, „BHP przestrzegam, wypadkom nie ulegam” czy „Każda poważna dyscyplina wymaga użycia rękawic”. Za każdym razem wydarzenia organizowane były równolegle na terenie kilku browarów, a ich zadaniem było zainteresowanie i przyciągnięcie jak największej liczby Pracowników. Akce wspierały mocne i wyraziste kreacje, które zmusić miały do myślenia i większej uwagi w czasie wykonywania codziennych obowiązków. Badania dowodzą, że to właśnie rutyna i proste schematy myślowe są częstą przyczyną wypadków.

Eventy na terenie Browarów