Stała obsługa Kompanii
Piwowarskiej od 2003 roku
Od 20 lat wspieramy dział komunikacji wewnętrznej w bieżącej pracy realizując key visuale, projekty znaków, mailingów, projektując raporty oraz zaopatrując w gadżety. Z powodzeniem zajmujemy się też kompleksową obsługą eventów - od koncepcji po realizację. Przykładem jest wdrożenie w całej Polsce (3 browary, biuro zarządu oraz ok. 20 lokalizacji sprzedażowych) ekologicznej akcji „Zgrani z Naturą”. Zorganizowaliśmy zielone recepcje oraz akcję ambientową z mimami na terenie firmy. Akcja „BHP przestrzegam, wypadkom nie ulegam” to również seria kilku eventów dla browarów. Z kolei spotkanie Pracowników poznańskiego browaru z zawodnikami Lecha Poznań na terenie magazynu piwa oraz warsztaty kulinarne z blogerami, to wspólne akcje z marką Lech Pils. Wspieraliśmy też kilka razy dział komunikacji w przeprowadzeniu badań komunikacji wewnętrznej.
obszary współpracy
Księga znaku, marki
Newslettery, mailingi
Strategia, copywriting
Eventy wewnętrzne, zewnętrzne
Raporty, sprawozdania
Gadżety, upominki
Bezpieczni w KP przez lata - akcje BHP
Podczas naszej wieloletniej współpracy niejednokrotnie mieliśmy również okazję pomóc zadbać o bezpieczeństwo Pracowników. Przykładem mogą być Akcje „Bezpieczni przez lata”, „BHP przestrzegam, wypadkom nie ulegam” czy „Każda poważna dyscyplina wymaga użycia rękawic”. Za każdym razem wydarzenia organizowane były równolegle na terenie kilku browarów, a ich zadaniem było zainteresowanie i przyciągnięcie jak największej liczby Pracowników. Akce wspierały mocne i wyraziste kreacje, które zmusić miały do myślenia i większej uwagi w czasie wykonywania codziennych obowiązków. Badania dowodzą, że to właśnie rutyna i proste schematy myślowe są częstą przyczyną wypadków.
Eventy na terenie Browarów
Zgrani z naturą
Jedną z naszych ulubionym akcji są „Zgrani z Naturą”. Głównym założeniem całego eventu było podkreślenie korzyści płynących z ekologicznego stylu życia. Nasza koncepcja poszła jednak o krok dalej i pokazaliśmy, że ekologia to także design. Dlatego też aranżacje wnętrz (zarówno reprezentacyjnych holi w przestrzeniach biurowych jak i recepcji browarowych) zostały zaprojektowane przez dekoratora wnętrz i zbudowane z materiałów wykorzystanych w większości wtórnie. W 4 miastach - Poznaniu, Warszawie, Białymstoku oraz Tychach - przez jeden dzień przestrzenie biurowe i recepcje browarowe zamieniły się w miejsca pełne naturalnej zieleni i drewna. Można było się tam zrelaksować na wygodnych kanapach wśród odgłosów ptaków i zapoznać z zasadami ekologicznego stylu życia, w tym także ecodrivingu. Do akcji zaangażowani zostali aktorzy z teatru „Oczy ku niebu”, którzy w strojach specjalnie zaprojektowanych na tę okazję, zapoznawali pracowników z eko zasadami, częstowali zdrowymi przekąskami oraz wręczali do własnego wykorzystania zielone elementy aranżacji.
Akcja objęła wszystkich pracowników Kompanii Piwowarskiej, czyli ponad 3500 osób i odbyła się we wszystkich miastach Polski, w których KP ma swoje biura i browary. Spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, a jej organizacja została wysoko oceniona przez Pracowników. Dodatkowo elementy scenerii zostały dalej wykorzystane do urządzenia pokojów kreatywnych spotkań.
Dni Piwne
Opracowaliśmy koncepcje wizualne oraz zorganizowaliśmy cykl wydarzeń w browarze w Poznaniu pt. "Dni Piwne". Celem działań było przedstawienie w ciekawy sposób wiedzy o różnych gatunkach piwa oraz propagowanie kultury picia piwa. Poszczególne akcje dedykowane były określonemu gatunkowi piwa i każdej z nich towarzyszyła wyjątkowa oprawa graficzna oraz indywidualna instalacja budowana na potrzeby każdej akcji. Aranżowaliśmy przestrzeń holu browaru w Poznaniu oraz pub.