Temperament w smaku
O projekcie
Z wielkopolską winnicą Dolina Samy współpracujemy już od kilku lat przygotowując etykiety do win - zarówno ze stałej oferty jak i te na specjalne okazje.
Przyszła jednak pora na coś mocniejszego. Ręcznie wykonywany geist z jabłek i chrzanu nazwaliśmy Chrzanovka i tak rozpoczęliśmy naszą projektową przygodę z tym niezwykłym trunkiem.
Klient
Dolina Samy
Zakres
Naming, logo, branding, opakowania, sesja zdjęciowa, web design
kiedy
2023
OGIEŃ W SZKLE
Wykonana na zamówienie karafka Chrzanovej robi wrażenie swoją formą i przejrzystością. Chcieliśmy podkreślić ten efekt, dlatego wspólnie z Klientem postawiliśmy na dwukolorowy nadruk bezpośrednio na szkle. Dzięki temu światło swobodnie przechodzi przez butelkę i dodatkowo uwydatnia zanurzony w niej korzeń chrzanu. Trzymając Chrzanovą w ręce, zamkniętą tradycyjnym szklanym korkiem trudno oprzeć się wrażeniu, że mamy do czynienia z produktem wysokiej jakości. Dlatego też w kartoniku zaprojektowaliśmy wycięcie po kształcie butelki – szkoda było nam szczelnie zamykać taki klejnot.
SESJA ZDJĘCIOWA
W ramach zlecenia przeprowadziliśmy terenową sesję zdjęciową oraz wideo – z jednej strony podkreślającą naturalne pochodzenie trunku, z drugiej jego wyjątkowy charakter i ognisty smak.
STRONA INTERNETOWA
Kiedy mieliśmy już gotową butelkę i sesję zdjęciową, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy projekt strony internetowej Chrzanova. Postawiliśmy na krótkie komunikaty, mocny język i wyraziste zdjęcia. Jeśli chcesz zostać jednym z pierwszych degustatorów zajrzyj na www.chrzanova.pl