
Nowy znak i identyfikacja
wizualna Autrostrada
Eksploatacja
O projekcie
Zlecenie polegało na kompleksowym rebrandingu marki Autostrada Eksploatacja z poszanowaniem założeń i kolorystyki dawnego znaku, wnosząc nowoczesność, łatwą aplikację na najróżniejsze nośniki, a także dbałość o spójność wizerunku Operatora. Otwartość na potrzeby Klienta, porządek i konsekwencja były naszymi głównymi zasadami podczas tego projektu. Efektem jest księga znaku szczegółowo opisująca zaprojektowany logotyp oraz zasady budowania nowych materiałów, ale także fizycznie wdrożenie nowego logotypu i zaprojektowanej identyfikacji na całej długości Autostrady A2.
Klient
Autostrada Eksploatacja
Zakres
Logo, branding, księga znaku, identyfikacja wizualna, wykonanie i montaż
Kiedy
2024



WYZWANIE
Pracownicy Autostrady Eksploatacji pracują przede wszystkim w terenie, dbając codziennie o porządek i bezpieczeństwo użytkowników autostrady. Jak wspomniano wyżej, nasze zadanie nie polegało tylko na stworzeniu nowego logotypu i księgi znaku, ale także na zaimplementowaniu zmian we wszystkich punktach poboru opłat i obwodach utrzymania autostrady czy będących w ciągłym użyciu samochodach i innego rodzaju pracach terenowych. Całość wraz z etapem projektowym udało się wdrożyć w niecałe 6 miesięcy, co oznacza, że za nami czas intensywnej i ciekawej współpracy.












