Imperial Tobacco -
stała obsługa od 2019 roku

O PROJEKCIE

Współpracę z firmą Imperial Tobacco rozpoczęliśmy wygranym przetargiem w 2019 roku i trwa nieprzerwanie do dziś. Klient ten powierza nam komunikację jednych z najistotniejszych z perspektywy brandu tematów, do których należą m.in. otrzymanie przez niego tytułu Top Employer (Polska, Europa), kompleksowa kampania rekrutacyjna na najważniejsze stanowisko produkcyjne (Mechanik Maszyn), program mentorski dla uczniów pobliskiego technikum Adepci ZST, obchody 100-lecia fabryki w Radomiu czy realizacja wśród pracowników gry detektywistycznej, komunikującej nowe zachowania przyjęte przez firmę w ramach zmiany wizji. Doraźnie organizujemy wsparcie komunikacyjne również przy bieżących okolicznościach, wspieramy klienta pod kątem produkcji (gadżety) i druków.

KLIENT

Imperial Tobacco

ZAKRES

Newslettery, mailingi, copywriting, logotypy, strategia, plakaty, ulotki, reklamy, eventy wewnętrzne, zewnętrzne, foldery informacyjne, prezentacje, gadżety, upominki, media relations, social media

KIEDY

od 2019

TYTUŁ TOP EMPLOYER, 3 EDYCJE

Zdobycie tytuły Top Employer przez firmę to nie lada wyczyn employerbrandingowy. Przy tej okazji już 3-krotnie mieliśmy możliwość projektować, a także realizować komunikację skierowaną do pracowników oraz do zewnętrznych odbiorców, informującą o tym osiągnięciu. Odpowiedzialni byliśmy za projekt key visuala, który następnie przekładaliśmy na nośniki online (media społecznościowe, kampanie banerowe, mailingi i newslettery pracownicze) i offline (plakaty naklejki, artykuły sponsorowane w prasie) oraz media relations (Polska Press Grupa, ePoznań). Wspólnie sprawiliśmy, że lokalne społeczności dowiedziały się o zdobyciu tego tytułu.

100-LECIE FABRYKI W RADOMIU

W 2022 roku fabryka klienta zlokalizowana w Radomiu obchodziła swoje 100-lecie. Jest to niezwykle ważna okazja, wymagała więc szczególnej obsługi. W ramach współpracy przygotowaliśmy key visual komunikacji, który dalej pojawiał się w formie postów w mediach społecznościowych klienta, na plakatach w trakcie wydarzeń (wystawa historyczna, piknik pracowniczy), na dedykowanej tematowi podstronie, w filmie korporacyjnych oraz na gadżetach okazjonalnych. Aby dzielić się dobra nowiną z większą rzesza odbiorców, podjęliśmy współpracę reklamową z lokalną redakcją (Grupa Rekord), gdzie współorganizowaliśmy nagrania radiowe, spoty tv oraz inne materiały sponsorowane w formie druków i nośników online.

GRA DETEKTYWISTYCZNA: NA TROPIE KONSUMENTA

Wraz ze strategicznymi zmianami, które zaszły wewnątrz firmy, pojawiła się potrzeba zakomunikowania ich szerzej do pracowników. Aby jednak nie była to tylko standardowa komunikacja, zaproponowaliśmy przeprowadzenie gry detektywistycznej, w ramach której podczas rozrywkowej interakcji pracownicy przyswajają nowe zagadnienia. Przygotowaliśmy całą strategię, koncepcję i scenariusz realizacji gry, key visual komunikacji oraz wszelkie niezbędne elementy graficzne (plakaty, newslettery, materiały do intranetu klienta, animacje).

KAMPANIA REKRUTACYJNA NA MECHANIKA MASZYN, 2 EDYCJE

Jednym z kluczowych stanowisk produkcyjnych w Imperial Tobacco jest Mechanik Maszyn, czuwający nad sprawym działaniem linii – prawdziwy władca transformersów! Dla klienta zrealizowaliśmy dwie kampanie rekrutacyjne, wspierające zatrudnienie na to stanowisko. Odpowiedzialni byliśmy za projekt key visuala, który pojawił się w kampanii zewnętrznej w social mediach klienta, serwisach rekrutacyjnych (Pracuj, OLX), na YouTube oraz serwisach płatnych (kampania banerowa w allegro, współpraca reklamowa z Polska Press Grupa).