Żabka Polska - stała, bieżąca obsługa komunikacji wewnętrznej

Od 2018 r. każdego dnia wspieramy Żabkę w komunikacji wewnętrznej - to właśnie dział Komunikacji Wewnętrznej jest głównym, z którym współpracujemy, tworząc key visuale większych i mniejszych akcji skierowanych do szeroko pojętego grona pracowników.

obszary współpracy

Księga znaku, marki

Newslettery, mailingi

Strategia, copywriting

Eventy wewnętrzne, zewnętrzne

Raporty, sprawozdania

Gadżety, upominki

Stała obsługa

Komunikaty realizowane przez nas w postaci newsletterów, prezentacji, ulotek, folderów, plakatów oraz nośników digitalowych trafiają zarówno do pracowników biurowych skupionych w Centrali firmy, jak i do osób pracujących w Centrach Logistycznych czy do Franczyzobiorców z ponad 8.000 sklepów w całej Polsce. Zajmujemy się sferą kreatywną (big idea, strategia), graficzną, copywriterską jak i egzekucyjną.

Współtworzymy najważniejsze elementy identyfikacji wizualnej klienta – księgę CI, brandbooka, logotypy nowych inicjatyw wewnętrznych. Na życzenie realizujemy sesje zdjęciowe pracowników, miejsc, eventów.

Eventy dla pracowników

W ramach obsługi klienta zrealizowaliśmy (i wciąż realizujemy) sporo eventów wewnętrznych, skierowanych do wszystkich pracowników firmy.

Wprowadzenie Intranetu

Pod koniec 2021r. z sukcesem wdrożyliśmy rozwiązania graficzne dla nowego narzędzia klienta, jakim był Intranet. Odpowiedzialni byliśmy nie tylko za kwestie graficzne związane z uruchomieniem Intranetu (logo, projekt www, banery, buttony), ale również za kampanię informacyjną skierowaną bezpośrednio do pracowników. Przez blisko 2 miesiące informowaliśmy ich o tym, jak duża zmiana już wkrótce nastąpi – całość komunikacji podzielona została na 3 fazy: zapowiedź, ujawnienie i edukację.

W zapowiedzi bawiąc się językiem i kreacją zadawaliśmy odbiorcom zabawne pytania bez odpowiedzi, informując, że już wkrótce wszystko stanie się jasne. W ujawnieniu przedstawialiśmy te same aspekty w kontekście elementów funkcjonalnych strony i odsyłaliśmy pracowników bezpośrednio na www. W edukacji tłumaczyliśmy jak działa intranet oraz co i gdzie można w nim znaleźć, zachęcając jednocześnie pracowników do szukania informacji na interesujące ich tematy w nowym źródle wiedzy.

Wciąż realizujemy bieżącą obsługę intranetu – tworząc nowe wpisy i sekcje działowe, tak pod względem treści, jak i grafik.