Żabka Polska - stała, bieżąca obsługa komunikacji wewnętrznej
Od 2018 r. każdego dnia wspieramy Żabkę w komunikacji wewnętrznej - to właśnie dział Komunikacji Wewnętrznej jest głównym, z którym współpracujemy, tworząc key visuale większych i mniejszych akcji skierowanych do szeroko pojętego grona pracowników.
obszary współpracy
Księga znaku, marki
Newslettery, mailingi
Strategia, copywriting
Eventy wewnętrzne, zewnętrzne
Raporty, sprawozdania
Gadżety, upominki
Stała obsługa
Komunikaty realizowane przez nas w postaci newsletterów, prezentacji, ulotek, folderów, plakatów oraz nośników digitalowych trafiają zarówno do pracowników biurowych skupionych w Centrali firmy, jak i do osób pracujących w Centrach Logistycznych czy do Franczyzobiorców z ponad 8.000 sklepów w całej Polsce. Zajmujemy się sferą kreatywną (big idea, strategia), graficzną, copywriterską jak i egzekucyjną.
Współtworzymy najważniejsze elementy identyfikacji wizualnej klienta – księgę CI, brandbooka, logotypy nowych inicjatyw wewnętrznych. Na życzenie realizujemy sesje zdjęciowe pracowników, miejsc, eventów.
Eventy dla pracowników
W ramach obsługi klienta zrealizowaliśmy (i wciąż realizujemy) sporo eventów wewnętrznych, skierowanych do wszystkich pracowników firmy.
CHWALING DAYS
Jednym z naszych zadań, w odpowiedzi na przeprowadzone wśród pracowników badanie zaangażowania Gallupa, była organizacja pierwszej edycji Chwaling Days, czyli dni podczas których współpracownicy szczególna uwagę zwracają na dzielenie się dobrym słowem i wzajemne docenianie wzajemnych sukcesów. Stworzyliśmy wtedy całą idę kreatywną obejmującą linie graficzną, komunikację tekstową (w postaci newsletterów i plakatów) a także realizację wydarzenia dystrybucję i zebranie telegramów z komplementami oraz wizytę mimów rozdających pracownikom te telegramy w ciszy tak, aby nie przeszkadzać im w pracy).
FAMILY DAY W CENTRALI
Kolejnym eventem była organizacja Rodzinnego Dnia - Family Day w Centrali firmy, wkrótce po zmianie siedziby. Była to świetna okazja, aby najbliższy pracowników poznali ich nowe miejsce pracy. W związku z wydarzeniem odpowiedzialni byliśmy za całą koncepcje: zaplanowanie i zorganizowanie atrakcji dla gości w różnym wieku, oprawę graficzną eventu, obsługę przed i w trakcie trwania wydarzenia oraz warstwę informacyjną.
WARSZTATY KULINARNE DLA FRANCZYZOBIORCÓW
Mieliśmy także okazję organizować warsztaty kulinarne dla wybranych (najbardziej zaangażowanych w jedną ze sklepowych inicjatyw Żabki) Franczyzobiorców. Po naszej stronie znalazły się wszystkie elementy techniczne tj. zorganizowane miejsca, noclegu, prowadzącego i niezbędnej infrastruktury, a także kwestie komunikacji i oprawy wizualnej wydarzenia, wraz z dokumentacja zdjęciową.
Wprowadzenie Intranetu
Pod koniec 2021r. z sukcesem wdrożyliśmy rozwiązania graficzne dla nowego narzędzia klienta, jakim był Intranet. Odpowiedzialni byliśmy nie tylko za kwestie graficzne związane z uruchomieniem Intranetu (logo, projekt www, banery, buttony), ale również za kampanię informacyjną skierowaną bezpośrednio do pracowników. Przez blisko 2 miesiące informowaliśmy ich o tym, jak duża zmiana już wkrótce nastąpi – całość komunikacji podzielona została na 3 fazy: zapowiedź, ujawnienie i edukację.
W zapowiedzi bawiąc się językiem i kreacją zadawaliśmy odbiorcom zabawne pytania bez odpowiedzi, informując, że już wkrótce wszystko stanie się jasne. W ujawnieniu przedstawialiśmy te same aspekty w kontekście elementów funkcjonalnych strony i odsyłaliśmy pracowników bezpośrednio na www. W edukacji tłumaczyliśmy jak działa intranet oraz co i gdzie można w nim znaleźć, zachęcając jednocześnie pracowników do szukania informacji na interesujące ich tematy w nowym źródle wiedzy.
Wciąż realizujemy bieżącą obsługę intranetu – tworząc nowe wpisy i sekcje działowe, tak pod względem treści, jak i grafik.