Marmite -
The beauty of precision.
o projekcie
Z Marmite zaprzyjaźniliśmy się w pod koniec 2013 roku i owocnie pracujemy razem do dzisiaj. Na samym początku, w ramach testu, zostaliśmy poproszeni o przygotowanie materiałów wizerunkowych na niezwykle istotne dla Marmite wówczas wydarzenie – targi MosBuild, będące największą i najważniejszą imprezą targową branży budowlanej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Po sukcesie targowym współpraca rozwinęła się na dobre. W ciągu niecałych dwóch lat, udało nam się wdrożyć założenia nowej identyfikacji wizualnej firmy we wszystkich materiałach sprawiając, że Marmite stało się marką o spójnym i rozpoznawalnym wizerunku. Powierzono nam także przygotowanie identyfikacji wewnętrznej w nowoczesnych wnętrzach nowej siedziby Marmite oraz oznakowanie wszystkich budynków zakładu.
klient
Marmite
Zakres
Bieżąca obsługa, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, opakowania, sesje fotograficzne, targi, wayfinding, system informacji, wizualizacje
Kiedy
od 2013
STAŁA WSPÓŁPRACA
Obecnie mamy już za za sobą kilkanaście folderów i katalogów, prezentacje firmowe, setki zdjęć produktowych, niezliczone targi na całym świecie oraz inne wydarzenia związane z ciągłym rozwojem firmy i rozbudową zakładów produkcyjnych. Szybkie reagowanie na potrzeby Klienta i dedykowany zespół po stronie agencji stały się kluczem do długoletniej i ciekawej współpracy. Dobre zrozumienie oraz zaufanie, jakim obdarzono nas od samego początku pozwoliły do minimum ograniczyć czas potrzebny na briefing i przygotowywanie satysfakcjonujących obie strony materiałów w naprawdę krótkim czasie.
WIZUALIZACJE
Dobry design wymaga odpowiedniej oprawy. Wspólnie z zaprzyjaźnionymi studiami zajmującymi się wizualizacjami produktowymi oraz architektonicznymi, przygotowaliśmy najpierw koncepcję, a potem wysokiej jakości wizualizacje kilku łazienek wyposażonych w wanny, brodziki i umywalki Marmite. Za pomocą wizualizacji pokazaliśmy też wyjątkowe cechy materiału Mineral Composite, z którego wykonane są produkty Marmite.
NIETYPOWE REALIZACJE
Na przestrzeni lat mieliśmy okazję stworzyć wspólnie również kilka zupełnie niestandardowych projektów, takich jak np. szklany, interaktywny stand pokazujący w detalach budowę materiału Mineral Composite, najróżniejsze wzorniki służące do prezentacji materiału i możliwości produkcyjnych oraz oryginalne rozwiązania ekspozycyjne. Nie jest łatwo sprostać oczekiwaniom klienta, którego główne hasło brzmi „The beauty of precision.”, ale jeśli on jest zadowolony, to musi być naprawdę coś!